V poletnih dneh si večina vsaj za nekaj dni privošči oddih od dela, s spremembo rutine pa se v naših glavah navadno zbudi veliko vprašanj. Eni se sprašujejo ali je »poanta« njihovega življenja res le čakanje na dopust. Drugi si predstavljajo, kako bi jim njihova izjemna ideja lahko prinašala zajeten kupček v denarnici in morda celo spreminjala svet. Tretji ugotavljajo kako si bodo plačali dopust, ko pa so se interesenti za njihov izdelek ali storitev kar naenkrat vdrli v zemljo. Četrti premlevajo, kako lahko svoje rezultate še izboljšajo …

Ko na dopustu ne moremo utišati misli na svoj posel, je to znak, da nam naša trenutna cona udobja ne ustreza več. Poleg tega, da veliko ljudi želi menjati delovno okolje, v katerem so se znašli, pa mnoge v spremembo vabi tudi potreba po osebnem napredovanju in svobodnem izražanju lastnih potencialov. Na ta način se rodi ogromno odličnih idej, ki bi zagotovo lahko številnim uporabnikom izboljšala kakovost življenja, ker za prehod do realizacije velikokrat zmanjka zaupanja vase, pa večina le obtiči v zraku. Le ugibamo lahko tako, koliko je potencialno genialnih rešitev, ki jih njihovi snovalci zaradi pomanjkljive podjetniške samozavesti zavržejo, na ta način pa med drugim izgubijo priložnost za odličen zaslužek in predvsem želeno samopotrditev.

Tudi med tistimi, ki uspejo zbrati dovolj poguma za podjetniško pot, je boj za obstanek poleti še posebej trd. Potencialni kupci si za prioriteto postavijo investicijo v dopust, če naši izdelki ali storitve niso povezani z odhodom na morje ali v hribe, pa je prodajo mnogo težje pripeljati do konca. Izgovori kot so »ni pravi čas zame« ali »tega si ne morem privoščiti« se vrstijo kot po tekočem traku, ker večina podjetnikov tak odgovor sliši kot jasen ne, pa se rodijo bremena zavrnitve, ki vodijo v zmanjševanje zaupanja vase in celo v oblikovanje dvoma o smiselnosti začrtane usmeritve. Ker navadno podjetniki tudi v času dopustov vsaj malce še vedno urejamo tudi poslovne zadeve, se v misli zelo na glas prikrade šepet, ki nam prigovarja, naj končno vržemo puško v koruzo.

V resnici je podjetništvo hočeš ali nočeš vedno niz sosledij med mnogimi padci in malce manj pogostimi zmagami.

Ker so velike ideje vedno povezane z razvojem, je potrebno ves čas preizkušati, že statistika pa nam pove, da je ob preizkušanju verjetnost za neuspeh najmanj 50 %. Tako ni nič nenavadnega, da prvih pet let uspe prebroditi le slaba polovica vseh podjetnikov. Nekatere številke so celo še bolj porazne – propadel naj bi vsak 8 posel od 10-ih, če bi zraven dodali še vse ideje o katerih razmišljajo ljudje, ki si v podjetniške vode ne upajo vstopiti, pa je odstotek izgubljenih potencialov ogromen.

Ob taki statistiki, predvsem pa takrat, ko tudi v živo srečam koga, ki si ne upa verjeti v svojo idejo in potenciale, postanem žalostna.  

Če bi le ljudje uspeli ohraniti zaupanje vase in obdržati svojo motivacijo s pomočjo trdne samozavesti, bi danes imeli veliko število uspešnih podjetnikov, ki bi s svojimi srčnimi potenciali uspešno gradili nov sistem in s svojimi genialnimi izdelki in storitvami pomagali tisočim po vsem svetu.

Glavna razlika med tistimi, ki uspejo vztrajati in ohranjati zaupanje v svojo poslovno idejo, in med tistimi, ki se obupano vrnejo na stara pota neizpolnjenih potencialov, je v njihovi miselnosti. Uspešni znajo v nasprotju s poraženci svoje misli iz črnega brezna hitro pripeljati na polje priložnosti. Vodi jih trdna podjetniška samozavest, ki jim pomaga razumeti, da je vsak poraz le informacija o potrebni izpopolnitvi ideje, in jim daje moč, da vztrajajo, dokler se njihovi vložki ne začnejo vračati.

Osnove za samozavest si najbolj trdno oblikujemo skozi mladost, dobra novica pa je, da si jo lahko s pravim treningom naših miselnih tokov izgradimo tudi v odraslem obdobju.

Kot osnovo za tak trening sem pripravila e-orodje, Hitri vodič za izgraditev podjetniške samozavesti, ki ti bo dal vpogled v to, kaj podžiga tvojo nezaupanje vase, in ti bo pokazal, kako lahko s preprostimi vajami svoje misli spreobrneš v pozitivno smer, kjer namesto groženj prepoznavaš priložnosti. Vodič deluje kot prva pomoč, ko se zbudi dvom in zaslišimo tihi glas, ki nas vabi v predajo, z malce vaje pa se bo predstavljen sistem spreobrnil v tvojo podzavestno navado, ki ti bo dala ekspresno rešitev za dvig podjetniške in osebne samozavesti.

Hitri vodič je povsem brezplačen, da si lahko čim prej začneš graditi trdno zaupanje vase, pa KLIKNI TUKAJ in mi zaupaj svoje podatke, nato pa takoj po oddaji e-naslova preveri svojo e-pošto.