Šole bodo kmalu zaprle vrata in to vedno pomeni dvoje: veliko veselja in tudi veliko zmede. Ja, tudi zmede, predvsem v svetu podjetniških mamic in očkov.
Šolski urnik nam daje neke vrsto rutino in nam ponuja okvir za organizacijo delovnega dneva. Ko vemo, da bomo imeli mir le do določene ure, se bolje organiziramo in tako tudi bolj učinkovito porabimo produktiven čas. Ko pridejo počitnice, pa se v svetu podjetniških strašev ta okvir podre. Otroci skačejo povsod naokoli, ker ni treba vklopiti budilke lažje najdemo izgovor, da potegnemo še kakšno minutko dlje, tudi takrat, ko so otroci polno okupirani, pa nas podzavestno grize slaba vest, ker nismo z njimi. Poznaš to zgodbo?
Tudi za podjetnike, ki morda niso starši, poletje prinese veliko sprememb. In “jep”, tudi tukaj gre predvsem za podzavestne mislene potegavščine, ki nas silijo v manjšo produktivnost. Čudovito sončno vreme, veseli poletni glasovi, vonj po mrzlem piru ali sladoledu, povsod naokoli debata o dopustu … Koliko izgovorov na enem kupu, klasiki pa se pridruži še razmišljanje, da so tako ali tako vsi, ki bi kupovali, na morju in je zato vsak vložek v marketing odveč.
Ja, res se zdi, kot da se v biznisu poleti vse upočasni in ni pravih priložnosti za poslovne zmage. Ampak, ali je res tako? Kaj pa, če na poletje pogledamo kot na klasično 90–dnevno obdobje, eno četrtinko poslovnega leta? Eno četrtinko! Če tako pogledamo, pa to niti ni več tako zelo zanemarljivo obdobje, kajne? V 90. dneh lahko dosežemo že kar velik napredek v poslu in uresničimo kak pomemben cilj. Ni tako? Če želimo dosegati letne prodajne rezultate, je tako pomembno, da dobro splaniramo tudi te tri mesece.
Dobra novica pa je, da jih lahko planiramo tako, kot poželi naše srce. S tem, ko smo se odločili za podjetništvo, smo namreč pridobili točno to pravico – da sami odločamo zase in si določimo, koliko želimo delati, kdaj želimo delati in kako se želimo ob tem počutiti. In to velja tudi za poletje. Poleg tega pa ima premišljen plan še eno prednost – ker si določimo kaj, kako in zakaj želimo stvari početi, nas podzavestni gremlinčki ne morejo prinašati naokoli ali nam po nepotrebnem sprožati občutkov krivde. Če vemo, kaj želimo in natančno usmerimo našo namero z dobrim načrtom, je to lahko naše najbolj izpolnjujoče, produktivno in prodajno uspešno poletje.
Prvi korak je, da si čisto zares nalijemo kozarec čistega vina in sproščeno na list napišemo, kako se čez poletje želimo počutiti. Osredotočimo se na svoja čustva in jih zelo specifično definiramo za 90. dnevni kos poletne vročice. Ali se želimo počutiti svobodno? Morda lahkotno? Razigrano? Družinsko? V top delovni formi?
Jaz se na primer želim počutiti svobodno in brez pritiska časa. Želim biti produktivna, a brez teže sekundnega kazalca, ki me ves čas priganja. Izbrala sem si dneve, ko bom v popolnem izklopu in bom le sproščeno mama, ki s svojimi otroki uživa v radosti počitnic. Ker si želim kljub temu dosegati poslovne cilje in slediti strategiji, pa sem že sedaj uredila, da bodo otroci imeli večino dni varstvo.
Ob tem nimam prav nič slabe vesti, saj vem, da se bodo imeli super tudi brez mene, zato, da dodam jagodo na smetano, pa sem si ob klasičnih štirinajstih dnevih na morju vzela tudi štiri ekstra »brake« dneve, ki jih bomo porabili za celodnevni obisk ZOO-ja, kratek kemping v hribih in enostavno vandranje po mestu. Ker uživam v občutku, da lahko svoj posel delam od kjerkoli si želim, bom tudi letos s seboj na morje vzela računalnik, sem pa delo na njem omejila le na posvetovalnice z individualnimi strankami.
Ker se nam kmalu pridruži nova družinska članica (iii, najlepša kužika na svetu), za katero vem, da bo potrebovala veliko pozornosti, sem za 14 dni delovnik tudi malce skrajšala. Kljub temu vem, da bo delo opravljeno, saj sem si naložila le toliko, kolikor je zares pomembno. Ko sem načrtovala, sem se tako morala zavestno odreči marsikateri ideji in se dobro poglobiti v prioritete. Za vse bo še čas, da bom imela lažjo vest, pa sem že v teh dneh »spucala« stare grehe, ki mi na grbi stojijo že nekaj časa.
Rečem lahko, da se zares močno veselim tega poletja in vem, da ni prav nobenega razloga, da podobno ne bi čutili tudi drugi podjetniki in kreatorji.
V pomoč vsem, ki ste pripravljeni na kreiranje čudovitega poletja, tako s Tamaro Belšak že naslednji teden pripravljava zanimivo spletno predavanje z naslovom Kako do top rezultatov tudi med poletjem,na katerem bova delili:
• Kako se lahko izogneš klasičnim napakam podjetnic in podjetnikov pri vodenju posla v počitniških dnevih.
• Zakaj je pomembno, da se prepustimo toku poletja in sledimo svojim srčnim željam.
• Katere tri osnovne dejavnike moraš poznati, da boš skozi poletje raztural-a tako v poslu, kot tudi osebno.
• Kako si razporediš čas, da celo poletje natančno veš, kaj moraš narediti, ob tem pa se počutiš sproščeno in vznemirjeno hkrati.
• Kako lahko prav poletje v tvoje prodajne rezultate prinese strm hribček navzgor.
• Kakšen sistem uporabljava sami in pri delu s svojimi strankami, da posel teče ne glede na letni čas.
Spletni seminar bo v sredo, 28. junija, ob 9. uri, prijaviš pa se povsem brezplačno s klikom TUKAJ. Na voljo bo tudi posnetek.
Si torej za to, da skupaj skočimo v zares lepo, super produktivno in poslovnih uspehov polno poletno romanco?