Kaj je moje življenjsko poslanstvo?
To vprašanje si je verjetno postavil že vsak izmed nas. Ogenjček ugibanja nenehno tli zakopan globoko v naši podzavesti, večina pa ga uspe uspešno utišati s klasičnimi izolatorji sodobnega časa – delanholijo, depresijo, alkoholizmom, zasvojenostjo z računalnikom, odvisnostjo od iger… Ljudje smo po svoji naravi ležerna bitja in tako nismo pripravljeni veliko žrtvovati čeprav se zavedamo, da ne izpolnjujemo svojih pričakovanj in ne uresničujemo svojih pravih potencialov. Ne živeti svojega življenjskega poslanstva je premajhna bolečina, da bi zaradi nje stopili v akcijo in začeli zavestno raziskovati kaj nas bo izpopolnilo in kaj bo upravičilo naš obstoj na tem planetu.
Priznam, podobno ležerno sem se do pred nekaj leti vedla tudi sama. Vedela sem, da je bilo vse v mojemu življenju obrnjeno na glavo, a sem zaradi svojih notranjih strahov tiho vztrajala in počasi »umirala« pri živem telesu. Moje trpljenje je bilo energetsko tako negativno nasičeno, da sem si (skoraj lahko rečem na srečo) priklicala mučne dogodke, ki so me počasi streznili. Boleča izkušnja me je dobesedno prisilila, da sem začela raziskovati o sebi.
Ko so mi na pot prišli prvi namigi, sem se počutila kot v transu. Prerojenje me je pripeljalo na rob evforije in prepričana sem bila, da lahko dosežem vse, kar si zamislim. Moja romantična želja je bila, da bi pomagala ljudem, ki so ujeti v podobni zanki, kot sem bila sama, s svojim znanjem in izkušnjami pa sem jim hotela prizanesti bolečino in jim pokazati, kako si lahko povrnejo samozavest in začnejo poslušati ter uresničevati svoje potenciale. Za svojo ciljno skupino sem si izbrala preobremenjene mamice, vsakič, ko je katera z mojo pomočjo našla pot iz slepe ulice, pa se mi je zdelo, kot da premikam gore.
Mislila sem že, da sem našla to, kar sem ves čas iskala, kljub vsemu pa me je nekaj še vedno zbadalo in me spodbujalo k razmišljanju. Mamice so sicer množično prebirale moja sporočila, tiste, ki so se odločile za dejansko akcijo, pa so vselej imele eno in isto značilnost – željo, da bi svoje potenciale na glas delile s svetom in s tem tudi pravično zaslužile. Moja pomoč je vedno prišla povsem organsko, iz moje instinktivne sredine, v kateri je bilo ujetih več kot desetletje izkušenj, rezultati pa so navduševali tako moje stranke, kot tudi mene samo.
Kaj je lepšega, kot odstavek, ki ti ga s tako srčnostjo napiše moderatorka ene najbolj aktivnih skupin za sočutno starševstvo: »Ko sem se odpravljala na samostojno podjetniško pot, sem imela v glavi milijon vprašanj: Kako naj naredim spletno stran? Kaj je pomembno pri (srčnem) marketingu? Zakaj imam strah pred javnim nastopanjem? Kaj je pomembno zame? Kako naj vse, kar sem si zadala, tudi izpeljem? Kako presežem svoje strahove? Špela me je vodila v čisto tehničnih stvareh in tudi v tem, kako naj ob vsem tem poskrbim tudi zase. Ugotovila sem, da je izredno pomembna miselna naravnanost, ki se začne že takoj zjutraj in nadaljuje čez ves dan. Z njeno pomočjo sem v sebi začutila pogum, da skočim v vodo in plavam. Ker vem, da zmorem.«
Čeprav sem zelo jasno videla vzorec, ki se je ponavljal pri mojih strankah, in čeprav sem imela preko rezultatov nešteto dokazov, da je moje znanje na področju oblikovanja strategij za prepoznavo na trgu morda moja najmočnejša točka, pa sem to dejstvo skušala preslišati. Zaradi boleče izkušnje v preteklosti in obljube, ki sem si jo nekoč dala, ker me je razočaral tuj odnos do mojih potencialov, sem ves čas zanikala svoj klic in se skoraj otepala priložnosti.
Ko zdaj gledam nazaj, vidim, da nas Univerzum ves čas obravnava kot vajence, ki morajo na lastni koži preizkušati, akumulirati spoznanja in graditi svoje zavedanje. Čeprav sem vso svojo pozornost usmerjala na preobremenjene mamice, pa so vedno znova in znova k meni prihajali posamezniki z idejo, da svoje potenciale delijo s svetom in si s svojo zgodbo izgradijo dobičkonosno prepoznavo. Najbolj smešno je, da je bilo prvih kljub velikim marketinškim naporom vedno manj kot drugih, največkrat pa se je izkazalo, da smo tudi s prvo skupino ob koncu pristali pri isti temi. Prepričana sem, da se kljub novim spoznanjem učim še naprej, in verjetno je tako ves čas v podjetniškem svetu. Že samo za to, da oblikujemo svojo vizijo, premagamo svoje notranje blokade in strahove ter okrepimo svojo unikatno sporočilo so največkrat potrebna leta preizkušanja.
Kljub temu pa globoko verjamem, da Univerzum ves čas podpira naše pravo poslanstvo, zato se vedno znova sprašujem in razbiram znake, ki so mi na voljo. Kaj sem najraje počela, ko sem bila še majhna? Po čem se me spominjajo sošolci iz srednje šole? Kateri učitelj se je najbolj usedel v moj spomin? Pri katerih projektih sem v življenju najbolj uživala? Kaj je tisto, kar me tako omreži, da pozabim na čas? Ob čem se mi naježi koža od vznemirjenja?
Ko je v moje življenje pred dvema mesecema vstopila stanovska kolegica, ki me je z izjemno idejo spodbudila k novem poglobljenem razmisleku o sebi, se mi je v glavi prižgala lučka. Vse moje izkušnje, vsa moja nova znanja, vsi vzorci, ki se ponavljajo, vsi znaki, ki opredeljujejo mojo pravo pot … vse to je jasen znak, ki govori, da nekaterih svojih potencialov in s tem tudi velikega dela svojega poslanstva ne smem več zanikati. To, kar sem iskala in iskala, je bilo ves čas pred mojimi očmi, a si nisem upala priznati. Uživam v poslušanju življenjskih zgodb in sem rojena, da iz njih razberem potenciale, s katerimi lahko nosilci samozavestno oblikujejo svoj posel in se ponosno predstavijo svetu. Zakaj torej ne bi tega počela tudi fokusirano profesionalno?
V zadnjem mesecu tako svojo energijo preusmerjam od izključno svetovanja za odličnost starševstva k modernim metodam poštenega vsebinskega marketinga, s katerimi bom talentiranim podjetnikom in strokovnjakom pomagala oblikovati trdno pozicijo na trgu, presegati meje Slovenije in ob dobrem zaslužku spreminjati svet na bolje.
Dozorela je tudi že ideja, ki je razvnela moje razmišljanje, in danes lahko ponosno predstavim projekt, za katerega sem prepričana, da bo postavil kamenček v mozaiku boljše prihodnosti slovenskega podjetništva. S stanovsko kolegico Tamaro Belšak, ki se je učila pri eni izmed najboljših poslovnih coachinj na svetu, Gini DeVee, sva oblikovali devetmesečni mentorski program, v katerem bova pomagali oblikovati novodobne poslovne zvezde. V njem so zajete najbolj napredne metode marketinga in podjetniškega usmerjanja. Zato, ker si bolj od vsega želiva odličnih rezultatov, je metodologija striktno akcijsko usmerjena, ves čas pa bova na voljo tudi s povratnimi informacijami in mentorskim vodenjem. Ker sem se tudi sama izobraževala pri najboljših poslovnih coachih na svetu, med njimi tudi pri nadvse prepoznavni Marii Forleo, lahko rečem, da bo program zares kakovosten in predvsem revolucionaren.
Klasične podjetniške metode so v Sloveniji v večini še močno zastarele in ne izkoriščajo priložnosti mednarodnega okolja, prepričana pa sem, da je to tudi eden glavnih razlogov, da v naši državi ne dosegamo zadostne gospodarske rasti in se soočamo s kolapsom etičnih norm. S programom MBA Poslovnih zvezd s Tamaro ne želiva v poslovne zvezde oblikovati le posameznikov, pač pa si želiva, da bi postali ti posamezniki, tako kot sva tudi midve same, pionirji v oblikovanju boljše kakovosti gospodarstva in bivanja v Sloveniji.
Program bova intenzivno začeli predstavljati šele po šolskih počitnicah, ker si del moje skupnosti, pa sem ti skrivnost razkrila že prej. Kot darilo za prve prijave ponujava velik prihranek. Če razmišljaš o tem, da je že čas, da svoje spretnosti, talent ali hobi spremeniš v posel, ali pa če si želiš, da svoj posel in prepoznavo strokovnosti popelješ na višji nivo, klikni na www.poslovnazvezda.si in si preberi kako ti bova pomagali zagotoviti »zvezdniške« rezultate. Pripravili sva tudi dva super uporabna brezplačnika, zato ne pozabi pokukati v nogo spletne strani.
Ker vem, kako deluje naš ležerni um, naj te že zdaj opozorim, da boš slišal-a tisoč zakajev, ki te bodo prepričevali, da tak program ni zate. Najbolj glasen bo klic dvoma, ko prideš do investicije. Ljudje tako neradi investiramo preko svoje cone udobja! Še preden odkimaš z glavo, pa si preberi še za koga je program primeren in kdo bi z morebitno investicijo zagotovo »sfalil«. Povem naj ti, da bova preizkus o ustreznosti z vsakim interesentom opravili tudi s Tamaro. Najin cilj je, da si vsak v programu zagotovi konkretne rezultate s katerimi si najmanj povrne investicijo, če bova ocenili, da kdo nima primernih pogojev in predvsem ne kaže dovolj zavzetosti, pa ga bova prijazno, a odločno zavrnili. Ob tem se nikar ne ustraši. Preizkus ne bo potekal kot kakšen naporen zaposlitveni intervju ali test, pač pa se bova v brezplačnem uvodnem pogovoru pogovorili s teboj o tvoji ideji in ti že v prvi uri pomagali doseči prvi rezultat.
Saj skoraj ne morem verjeti … Ob pisanju se mi ves čas ježi koža od vznemirjenja in prav težko si zamišljam, da mi je bila še zgodaj spomladi ideja o poslovnem svetovanju odvratno tuja. En premik v glavi, en majhen metek, ki je razstrelil moje omejujoče prepričanje je kriv, da sem odkrila svoje poslanstvo. Vsaka stvar potrebuje čas, da dozori, kajne?